woensdag 20 november 2019

Puur natuur...

De laatste bladeren aan de bomen zullen nu wel snel gaan vallen na de vorst van de afgelopen nacht...  Het voordeel van nachtvorst is dat het vaak overdag lekker zonnig weer is... Zo ook vandaag... en omdat het ook bijna windstil was... was het een heerlijke herfstdag... Koud.. maar wel gezond... Vanavond was ik... op persoonlijke uitnodiging... bij een kerstshow van een gerenommeerd tuincentrum... 80% van het prachtige kerstgroen was nep... gemaakt van plastic... niet van echt te onderscheiden... Je moest echt aan de blaadjes... besjes... malusappeltjes... eucalyptus... rozenbottels... en dennetakken voelen of het echt was of niet... En duur... alles rond de 20 euro per tak... Als dit de nieuwe Kersttrend wordt... dan pas ik... dan ga ik gelijk door naar Pasen... Geef mij maar echt kerstgroen... puur natuur... ik wil de Kerst ruiken... en voelen... dennennaalden in mijn sokken voelen prikken... Vanmorgen had ik net mijn rozenbottels op de foto gezet... die komen straks zo wie zo in mijn huis te staan...samen met echte sparrentakken...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten