maandag 11 november 2019

Poezenpaadje...

Gisteren voelde ik het al...  er lag een “koudje” op de loer... Ik had een zere keel... alsof ik glas had ingeslikt... en gisteravond kwam de koorts om het hoekje kijken... Gelukkig heeft koorts een hekel aan paracetamol en sloeg die al snel op de vlucht... Wat vandaag  overbleef waren hoestbuien... een piepstem... en een fladderend hoofd... Ik ben dus binnen gebleven vandaag... want volgens manlief was het waterkoud buiten... Daarom een foto die ik zaterdagmorgen maakte... van bevroren dauw op het weiland... Hier is nu goed te zien hoe het poezenpaadje vanaf de catwalk het weiland inloopt... Dagelijks nemen alle katten uit de buurt dit paadje om op jacht te gaan naar muizen en kikkers... Het paadje bestaat al jaren... is er ingesleten... Ik vraag me alleen af van wie die dronken kat was die het (slinger)paadje gemaakt heeft...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten