zaterdag 2 november 2019

Miniem...

Laat in de middag nog vlug even door de tuin gelopen om een foto te maken... Ik moet echt wennen aan de wintertijd... het is eerder donker dan ik telkens verwacht... En zeker met donker weer zoals vanmiddag... dan heb ik om 16.00 uur al een lampje aan om te lezen of te haken... Maar ik dwaal af... Vanmiddag zag ik in de tuin dus dit bloemetje... op de foto is hij uitvergroot... maar hij was niet groter dan een twee euro munt... Het is een mini Clematis... die van de moederplant niet genoeg voedsel en groeikracht meer heeft meegekregen om net zo groot te groeien als zijn voorgaande familieleden... Een lilliputter dus... met wel alles erop en eraan... maar ver onder de maat ...  Toch lijkt hij er vrolijk en gezond bij te staan... en ook al ziet hij er miniem uit... ik vind hem prachtig...!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten