donderdag 14 maart 2019

Zat...

Ik vind het nu wel weer genoeg... die voorjaarswind... Ik wil wel weer eens naar buiten kunnen zonder dat mijn haar steil overeind staat... Foto’s zijn er ook bijna niet te maken... alles beweegt... bloemen zwiepen heen en weer... niets staat stil buiten.  Ja... de schuur... maar daar heb ik niets over te vertellen... behalve dan dat het in de schuur een grote bende is... Volgende week krijgen we lenteachtig weer... zegt men... en dan gaan we de schuur opruimen... en de tuin... en onze veranda... en de vlonders... Allemaal vervelende klussen... maar ik heb er toch een zin in... lekker buiten in de zon bezig zijn... Op de bewogen foto zwiepende narcissen bij een golvende sloot... een beetje lente... en een beetje herfst...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten