zondag 24 maart 2019

Dotje...

Vanmiddag  zag ik iemand op de Postkade lopen die al Dotters had geplukt... Nu heb ik ook een grote Dotterplant in mijn vijver staan maar die komt net met zijn blaadjes en knopjes boven het water uit... De geplukte Dotters zullen wel volop in de zon gestaan hebben... de mijne staat op het noorden en staat nog te veel in de schaduw... Totdat ik in een klein hoekje van de vijver... tussen een paar keien...  een paar steeltjes met één bloeiend mini Dottertje zag staan... Op dit vijverplekje komt de zon al wel... De grote plant heeft zich dus uitgezaaid... en daar is dit bloemetje het gevolg van... Nu maar hopen dat het plantje goed gaat groeien... dan heb ik volgend jaar twee Dotterplanten in mijn vijver...  Ik ben dus hartstikke blij met dit dotje van een Dottertje...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten