woensdag 13 maart 2019

Kattenplank...

Wat moet je toch op zo’n natte dag op de foto zetten... ik ga dus echt niet naar buiten met dit weer...  Gelukkig zijn er ook door ons raam foto’s te maken van de polder... en er is altijd wel wat te zien in het weiland...de lucht... of in de sloot... Dus toen ik vanmiddag even keek... zag ik onze eend vanuit het weiland over de "catwalk" naar onze tuin lopen... Ik zeg "onze" eend omdat zij al jaren in onze tuin broed... elke dag in onze tuin rondscharreld... en regelmatig een bad neemt in onze vijver... Katrien... zo noem ik haar... is onze huis- tuin- en kamereend... want als ze de kans krijgt loopt ze naar binnen... naar de keuken... en eet ze de kattenbrokken op... Mijn drie katten zijn soort bang van haar... zij is niet bang van hen... maar van buurtkatten moet zij niets hebben... dan vliegt ze de sloot in... Vanmiddag was de catwalk dus even "duckwalk"...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten