maandag 11 maart 2019

Wind...

Wat word ik toch moe van die wind de laatste dagen... als ik naar buiten kijk zie ik alles heen en weer gaan... bomen... planten... de kattenplank over de sloot... mijn hangende voedertafel... en de woelige golven op de wetering... De vogels durven zelfs niet op die heen en weer zwaaiende voedertafel hun dagelijkse zaadjes te komen halen... en de katten durven niet meer over de zwiepende plank naar het weiland... Nou houden mijn katten zo wie zo niet van wind... daar worden ze helemaal gek van... Ze rennen als een gek door de tuin... door het kattenluik naar binnen... rennen naar de keuken... en terug door het kattenluik weer naar buiten... Ook daar word ik doodmoe van... van die rennende katten om en in het huis... Mijn katten houden ook niet van de regenbuien... bang om nat te worden... Tussen de buien door rennen ze snel even naar buiten om uit de vijver te drinken om daarna weer snel naar binnen te komen... En volgens de berichten blijft het de hele week nog regenen en hard waaien... lekker dan...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten