dinsdag 21 februari 2017

Walkant....

Vanmorgen was hij er weer...de zon...ik kon weer naar buiten... Niet om te tuinieren...maar wel om mijn conditie wat op te peppen....die is nul op dit moment... Nou was die al niet zo heel goed hoor.... ben geen sporter...maar snap nu wel waarom ik 4 kilo afgevallen ben in die griepweek... Dat was dus spiermassa...in plaats van vetmassa...valt dat even tegen....!  Vanmiddag dus wat conditie opgebouwd ...ik ben lopend naar twee afspraken gegaan...en even bij mijn zus aangewipt voor een bakkie... Wat was het fijn om buiten te zijn...heeeerlijk...en wat zie je toch veel onderweg.... Zoals deze rijen met knotwilgen... hoog- en laagstam knotwilgen...  Ik dacht dat die vorm alleen bij fruitbomen voorkwam...maar wij hebben die vorm ook bij onze knoestoven... Eronder staan sneeuwklokjes te bloeien...waarschijnlijk heeft iemand zijn bloempot met bollen in de wal geleegd... Een goed idee trouwens...als iedereen dat zou doen...na de bloei... dan hebben we volgend jaar...in de Lente...een prachtige walkant...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten