woensdag 15 februari 2017

Lentedag...

Het was Lente vandaag...een prachtige zonnige dag... Hier zat ik echt op te wachten...en dan heb ik de pech om me wat grieperig te voelen... Heb ik weer...virusje opgelopen van kuchende medevliegtuigpassagiers... via de airco verspreidt... Toch heb ik even in het zonnetje gezeten....in de serre... met de deuren wagenwijd open... op de vloerverwarming.... Heerlijk...die frisse lentelucht...daar knapt een mens van op... Mijn Camellia staat nu in bloei....hij stond weer in de kamer vanwege de vorst.... Vanmiddag heb ik hem  weer naar buiten gebracht...want daar hoort hij nu eenmaal.... Wel een beetje jammer...want met die gezellige roze bloemetjes fleurde hij de kamer wel op... Maar ja...het is...en blijft...een buitenplant... We gaan hem niet verwennen en verpesten....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten