zondag 19 februari 2017

In werking...

Vanmiddag even de buitenlucht opgezocht...even door de tuin gelopen...en tjee...wat een bende is het in mijn tuin.... Wat een onkruid groeit er... het geeft wel een mooi groen tapijt...dat vogelmuurt...maar de bedoeling is het niet... Trouwens... wie een kanariepietje heeft...kan het komen oogsten... Mijn handen jeuken om aan de gang te gaan... Helaas geven ze deze week geen tuinweer op...en ook de pap in mijn benen moet eerst verdwijnen... Vorige week lag het ijs nog in de vijver...nu piepen de eerste blaadjes van de Dotter al boven het water uit... en ik vond al een klein zielig viooltje...wel een beetje beschadigd door de vorst...maar toch word ik er blij van... Het betekent dat de natuur weer volop in werking is...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten