woensdag 1 februari 2017

Gelukt...

Liet ik gisteren het woord Lente vallen...gaat het eind volgende week weer vriezen... Ik heb net mijn potplanten uitgepakt....kan ik ze weer gaan inpakken...tegen de vorst.... De weermannen voorspellen zelfs Siberische kou...dus de schaatsen kunnen nog niet in het vet... Vandaag vond ik het ook al koud...er stond een dun windje...uit het zuiden...en vaak betekent dat in de winter regen.... Vanmiddag maar aan de knutsel gegaan....ik heb een hanglamp gemaakt... De fittingen met touw heb ik gekocht...het stuk hout is van een kerststuk...ooit gemaakt met een workshop...en door de gastvrouw van de workshop...gevonden in de Drunense Duinen.... De lamp is nog niet helemaal af... maar ben best wel trots dat het geknutsel met draadjes en kroonsteentjes gelukt is....Hij doet het... !! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten