dinsdag 14 februari 2017

Rollebollen....

Omdat ik een slechte slaper ben...kocht ik gisteren een pakje thee...dat belooft dat je er lekker van gaat slapen... Ik ben niet zo van die alternatieve producten...maar slecht slapen is ook niet leuk... Baat het niet...schaadt het niet.... dacht ik.... Gisteravond dus wat water gekookt...het pakje thee opengemaakt... en gelijk weer weggezet... Jee...wat stinkt die thee...dat ga ik niet drinken...liever wakker liggen in mijn bed...dan misselijk... Vanmorgen lag het pakje thee op de grond in de keuken...en ook twee katten... die aan het "spelen" waren met een theezakje...  Ik weet niet wat Pickwick in die thee gestopt heeft...maar mijn katten worden stapelgek van die geur... Ze vliegen als bezetenen...jankend en grommend...door de kamer...en rollebollen erop los...met theezakje en al...  Ik hoef die thee niet meer...het pakje is gratis af te halen bij mij...voor wie wil rollebollen in zijn bed....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten