zondag 21 augustus 2016

Plezier...

Buien hebben vandaag de grond en de planten goed nat gemaakt... voordat de warme dagen er aankomen.... De eerste dagen hoef ik niet te sproeien... Manlief mocht vanmorgen gelukkig weer naar huis... nu twee weken alleen lopen of liggen... voor de wondgenezing.... daarna therapie... voor het volledige herstel... we gaan er samen tegenaan.... In de voortuin staat nu deze roos te bloeien... ik heb hem heel lang geleden gekocht.... had hem in een pot gepoot... maar daar had hij het niet naar zijn zin... Hij moest in de volle grond.... maar waar... ik had geen plaats voor hem... Hij verhuisde naar mijn dochter... daar heeft hij jaren prachtig staan bloeien... had ik er toch nog plezier van.... Maar omdat  dochter verhuisde naar Hardinxveld.... en mijn roos bij de Theewagen het loodje had gelegd.... heeft tuinman Gerard de roos nu weer in mijn tuin gepoot.... En na een flinke snoeibeurt staat hij nu prachtig te bloeien.... De roos heeft toefjes bloemen... elk toefje lijkt een apart bosje rozen.... nog steeds heb ik plezier van deze roos...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten