maandag 29 augustus 2016

Oproep....

 Vanavond was er weer een prachtige zonsondergang te bewonderen.... De kleuren zijn zo mooi... en helder... nog mooier dan op de foto.... Ik geniet elke avond weer ... op mijn stoeppie.... Vandaag schrijf ik een oproepblog.... Je ziet wel eens oproepen in kranten... tijdschriften... en op sociaal media om iemand die ziek is een kaartje te sturen.... Vandaag doe ik zo'n oproep.... voor een oud-Goudrianer...en oud-klasgenoot... Het gaat om Bert de Vos... zijn vader Jasper de Vos is jaren organist geweest in de Goudriaanse kerk.... Tijdens mijn fietsrondje vanmiddag sprak ik de dochter van Bert ... Bert heeft weken geleden een bedrijfsongeval gehad in Duitsland... hij heeft een hoge dwarslaesie opgelopen .... en is verlamd vanaf zijn nek... Hij kan alleen zijn hoofd en één bovenarm bewegen.... Hij is nu inmiddels in revalidatiecentrum De Hoogstraat in Utrecht opgenomen... is best wel positief... volgens zijn dochter.... en heel strijdbaar.... Hij probeert er alles aan te doen om er nog uit te halen wat mogelijk is.... Volgens zijn dochter vindt hij het heel fijn om post te krijgen... Daarom dus deze oproep...! 
Zijn adres is : Revalidatiecentrum De Hoogstraat
                     Rembrandtkade 10
                     3583 TM Utrecht
                     Afdeling C2/kamer 310

Geen opmerkingen:

Een reactie posten