donderdag 25 augustus 2016

Contouren....

Vandaag tot de middag wat buiten gerommeld... gezellig gekletst met mensen die even aan kwamen waaien.... of op ziekenbezoek kwamen.... Daarna niet meer buiten geweest... voor mij was het veel te warm... Zondag sloeg de CV nog aan... en nu deze hitte... kan er niet zo goed tegen... Vanavond is manlief dus alleen zijn rondje gaan lopen.... ik zag het niet zitten om aan het asfalt vast te plakken.... De foto's zijn dus nog van gisterenavond.... gemaakt tegen licht en donker.... van de contouren van de kerk en de molen... Ik wist wel dat er op de toren een soort kruis staat met een gouden haan... maar dat er op het schip van de kerk ook een kruis staat met iets erop... een soort windwijzer... valt mij nu, op de foto pas op.... Ben ik dan al die jaren zo blind geweest... of is dat ding er na de restauratie pas opgezet... Geen idee... morgen eens goed kijken wat het is...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten