zaterdag 20 augustus 2016

Kippensoep....

Het zou vandaag een wat minder-mooi-weerdag worden... nou... ik vond het een prima-weerdag.... Ik had helaas niet de kans om even een rondje te gaan fietsen... maar heb in de late middag toch nog even van het zonnetje kunnen genieten... met een bakkie thee... Met manlief gaat het goed... drain is verwijderd... en hij heeft al weer wat gelopen... Hoop dat hij morgen naar huis mag... dus vanavond de kip alvast in de pan gedaan.... Oma zei altijd dat zieke mensen beter worden van kippensoep .... hartstikke logisch voor oma's tijd.... toen was rundvlees te duur... en iedereen had wel een kip rond het huis lopen.... Mijn kip liep niet...maar lag in de koeling bij A.H... hoop wel dat hij dezelfde werking heeft als oma's kip.... Mijn  gewone hanggeraniums doen het nog hartstikke goed... beter dan mijn Oostenrijkse hanggeraniums... ik vind ze ook mooier van kleur... rooier... dialect voor roder... maar rooier vind ik veel mooier klinker...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten