donderdag 26 november 2015

Sneeuwbal

Wakker worden met een lekker zonnetje.....laag aan de horizon.... Hij bleef de hele dag schijnen en omdat het bijna windstil was....hadden we een prachtige dag.... Op ons schaduwterras staat nu een Viburnum of Sneeuwbal te bloeien.....nou ja.....hij is van de buren....maar groeit bij mij over het terras en boven de wetering.... Een winterbloeier....die tot februari blijft bloeien.... Hij is behoorlijk verwilderd en staat als verstekeling tussen een beukenhaag.... Aan mijn kant snoei ik hem regelmatig zodat de meeste bloemen aan mijn kant zitten.....en ik ben er best blij mee....mooie witte bloeiende bloemetjes tijdens de donkere dagen voor kerst.... En de dag werd afgesloten met de maan.... die door de bomen scheen.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten