donderdag 19 november 2015

Kleur

Twee dagen heb ik vanwege technische problemen niet kunnen bloggen.....mailen.... en internetten... Maar nu is het probleem opgelost en ga ik vrolijk verder met bloggen.... Allereerst iedereen bedankt voor de lieve berichtjes en felicitaties voor mijn verjaardag....😘 ...                                                       De foto van vandaag heb ik dinsdag op mijn verjaardag gemaakt...17 november... door het zachte weer en de regen van de laatste tijd zijn er weer bloemen gaan bloeien in mijn tuin....Het is de Anisodontea of Kaapse Malva... eigenlijk een kuipplant maar ik had hem in de volle grond gezet omdat hij heel veel gele blaadjes kreeg en hij al zijn knoppen liet vallen.... Ik was hem totaal vergeten..... Nu geeft hij wat kleur aan mijn uitgebloeide en dooie tuin.... Ooit...jaaaaren geleden hebben we kunnen schaatsen op mijn verjaardag....in de jaren 60 van de vorige eeuw.... Oei....dat klinkt alsof ik al heel oud ben....maar zo voel ik me niet hoor...! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten