maandag 30 november 2015

Betere foto...

Ik had het beloofd....zodra ik een betere foto gemaakt had van de ijsvogel die hier rondvliegt zou ik die met u delen.... En vandaag was het zover..... Ik zag hem zitten....in de regen....op de vlonder achter onze nieuwe schuur.... Heel langzaam en voorzichtig heb ik mijn fototoestel gepakt om de eerste foto's te kunnen maken..... Het zijn geen geweldige foto's geworden ....vanachter het glas met een simpel camera'tje.... maar wel iets beter dan die van 4 november....Jammergenoeg had hij mij toch opgemerkt..... vloog weg .... maakte een rondje....en ging toen op de plank zitten boven de sloot....  de plank, waarover de katten naar het weiland lopen.... Gelukkig nog een paar foto's kunnen maken....voordat hij wegvloog..... want wat is dat vogeltje snel.... Als hij voorbij vliegt zie je alleen maar een blauw/oranje flits... de kleuren van zijn veren.... hij kan wel een snelheid bereiken van 80 km per uur... Voor mij was het toch een bijzonder moment om dit bijzondere vogeltje te fotograferen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten