donderdag 5 november 2015

Slechte foto....

Vandaag geen kans gehad om een foto te maken.....te laat thuis....het is ook al zo vroeg donker.....en dat is even wennen.... Dan maar een foto van gisteren.....een heeeele slechte foto....maar ik vond dit zo bijzonder, dat ik dit toch wil laten zien..... Er zat een ijsvogeltje op een tak bij de sloot....ik wist al dat hij hier regelmatig in de buurt zat.... Mijn kleindochter had hem al gezien en ook een vriend die op bezoek was.... Gisteren zag ik dus een oranje flits voorbij vliegen....en ja hoor....daar zat hij.... Gauw mijn camera gepakt en deze foto gemaakt....helaas zie je de schaduw van mijn schemerlamp in de ruit..... Nog snel een tweede foto maken dus....was mijn batterij leeg....heb ik weer....kans voorbij.... Maar zodra hij zich weer laat zien en ik wel een goede foto kan maken laat ik de foto hier zien.... De foto van mijn nog prachtig bloeiende viooltjes op de buitentafel is wel goed gelukt....en ze hebben net zo'n mooie blauwe kleur als het ijsvogeltje.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten