zondag 1 november 2015

1 november....hoewel het vandaag een prachtige, windstille, zonnige dag was, begint voor de tuin het winterseizoen ..... Vandaag zou ik ook stoppen met bloggen....alles over het afgelopen tuinseizoen is nu wel gezegd ...vind ik...  We hadden een mooie zomer, en dus veel werk in de tuin...mijn wilde bloementuin heeft het goed gedaan ...en die gaat nu op de schop ...erg jammer, maar het is niet anders....mijn lijf protesteert.... De foto van vandaag is van mijn sierappelboom....in het voorjaar had hij prachtige bloesem....nu heeft hij kleine groene mini appeltjes... Een mooie afsluiter....het verloop van de seizoenen.....


Dit zou dus mijn laatste blog zijn....over de tuin is weinig meer te vertellen....maar na de vele leuke reacties van volgers....zelfs o.a. uit Amerika, Spanje, Portugal, Belgie, Italie, Polen en Rusland, kreeg ik de vraag en tip van een vriendin om vooral door te gaan.... om te gaan bloggen over de natuur, vogels, insekten en dieren in en rondom ons mooie dorpje Goudriaan.... En dat lijkt mij wel leuk... wandelingen te gaan maken met mijn camera'tje in mijn jaszak....om de " wereld " ons mooie dorpje te laten zien.... Waarschijnlijk blog ik niet meer elke dag .... de winter is in aantocht.... ik zit namelijk graag bij de kachel .... Ik ben een koukleum .....





Geen opmerkingen:

Een reactie posten