woensdag 1 juli 2015

Warm

Poe...poe....wat was het warm vandaag....voor mij dus een binnenblijf-en naar buitenkijk-en nietsdoendag.... en daar word je zo moe van..... Dit is dus ook geen weer voor mijn tuin.....alles hangt slap en ik vind het te warm om water te geven.... Het zal dus ook wel een nietslaapnacht worden met een slaapkamer op het zuiden....ik had uit Italie een stekje meegenomen van de kappertjesplant...maar die wil niet erg aanslaan....zag ik toch op internet dat de plant ook hier te koop is....ik heb hem besteld ...via de post gekregen.....gepoot in een pot.....en nu bloeit hij zowaar ! De bloemen zijn niet zo groot als in Italie maar wel net zo mooi.....Een stukje Italie op mijn terras.....
Op mijn weer-app zag ik dit bericht vanmiddag....ik hoop toch dat het een drukfout is...zaterdag 41 graden....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten