zaterdag 11 juli 2015

Vangst..

Vandaag een mooie warme dag....volop zon....en 27 graden. In de namiddag ging de wind vanuit het westen waaien en koelde het wat af, en raakte het steeds meer bewolkt.....er schijnt regen aan te komen... Vanmiddag toch nog even in de tuin gewerkt....kliko twee zit nu ook vol.... Ook nog even lekker op het terras gezeten....kijkend naar poes Jansen die in het weiland op jacht was.... De vangst kwam hij netjes bij mij brengen.....hij dacht waarschijnlijk dat ik honger had..... Ook een buizerd was op jacht....statig ging hij op een paal zitten, waaronder niet gemaaid was ....hoog gras is voor muizen een goede schuilplaats en dat weet zo'n rover natuurlijk ook....slimpie....!  Hij hield mij in de gaten en ik hem... Ik heb nog geroepen dat hij mijn muis wel mocht hebben,  maar ik denk dat hij mij niet helemaal begreep....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten