maandag 2 augustus 2021

Tip…?

Het was een prima dag om weer eens in de tuin te gaan werken… De uitgebloeide papavers en ook de Borage planten moesten nodig uit de grond getrokken worden… voordat ze zich massaal zouden uitzaaien… Helaas was ik bij sommigen al te laat en vlogen de zaadjes bij het uittrekken toch in het rond… Gelukkig kreeg ik gezelschap van dit kleine vogeltje… een jong vinkje… die gek is op zaadjes… Ze lagen zo voor het oprapen… hij hoefde er geen moeite voor te doen… De pispotjes doen het nog steeds geweldig… voor henzelf dan… niet voor mij… ik gruwel van die lange… alles omwikkelde slierten… Handenvol heb ik weer uit de grond getrokken… Zou er nu echt geen manier zijn om die dingen voor eens en voor altijd uit je tuin te krijgen…? Tips zijn welkom… 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten