vrijdag 6 augustus 2021

Aardstralen…

De blog van gisteren heeft heel wat teweeg gebracht… het schijnt dus echt bijzonder te zijn die “ Veenbonken”…. Iemand uit Altena die een boek schrijft over het ontstaan van de Biesbosch door de St. Elisabeth’s Vloed en waarom toen het veen verdween nam contact met mij op… Hij wil de foto gebruiken in zijn boek… Ook het Kontakt wil de foto gebruiken… Vandaag zag ik nog een vreemd verschijnsel… er bloeien witte bloemen in mijn paarse Vlinderstruik… Ik kocht hem als paarse vlinderstruik… hij bloeit al jaren paars… en nu zitten er ineens witte exemplaren tussen… Zouden er soms aardstralen door mijn tuin lopen of is het gewoon een albino vlinderstruikbloem…?  Een paarse zonder pigment… gewoon een foutje in een gen… Ik hoor het wel als iemand dit kan verklaren… 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten