woensdag 4 augustus 2021

Aangespoeld…

Vanmorgen lag er op “mijn” onbewoond eiland een Futekind … helemaal alleen en geen ouders in de buurt te ontdekken … Ik heb nog met een verrekijker de polder ingetuurd maar pa en ma fuut waren in geen velden of waterwegen te zien… Toen dit Futekind mij zag kwam hij zelfs hard piepend op mij afzwemmen… vreemd… want Futen zijn best mensenschuw… Zo wie zo is het vreemd dat hij alleen was want Futenouders zijn ontzettend goede ouders en houden hun kinders goed in de gaten… Het kan ook zijn dat hij “uit huis” gezet is… verstoten heet dat in de dierenwereld… Helaas kon ik hem niet helpen… om nu hele dagen op mijn stoeppie vissen te moeten vangen om hem groot te brengen zag ik niet zitten… Vanmiddag was hij weg… dus ik hoop maar dat hij zijn ouders terug gevonden heeft…



Geen opmerkingen:

Een reactie posten