woensdag 14 juli 2021

De Lektuin…

Ik mocht vandaag met vrienden mee naar Streefkerk om daar een prachtige tuin te gaan bezoeken… De eigenaars van deze tuin… De Lektuin… zijn oud-inwoners van Goudriaan… Ik heb mijn ogen uitgekeken… wat een paradijs hebben ze gemaakt van hun tuin die grenst aan de Lek… Volgens mij groeien daar werkelijk alle planten die er bestaan… En alles staat er ook zo mooi bij… geen luis of meeldauw te vinden… De eigenaar vertelde dat hij elke dag wel rond de 100 slakken vangt… Ik heb meer dan 80 foto’s gemaakt… en probeer dan maar eens om er vier uit te kiezen voor deze blog… Aanstaande zaterdag is deze tuin open voor het publiek… ik zou zeggen… ga zelf eens kijken… ga genieten en ideeën opdoen… Als je van tuinieren houdt moet je deze tuin zeker gaan bezoeken… het is bij het eerste buitendijkse huis na de jachthaven in Streefkerk… vanaf Ammers… En natuurlijk kwam ik met ideeën… stekjes en een plantje thuis… 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten