zaterdag 31 juli 2021

Bezinning…

Vanavond samen met poes Saar een moment van bezinning gepakt op ons stoeppie… Even de gebeurtenissen van de afgelopen week laten bezinken… en de planning van de komende week in mijn hoofd opnemen… wat best lastig is want mijn plannen hangen af van wat het weer doet de komende week… Saar en ik zien ook de zonsondergang…  dag juli… hallo augustus… Ging de zon op 21 juni nog onder bij de boom rechts op de foto… nu gaat hij al onder bij de stal van de buurmeiden… Het betekent dat het al goed te zien is dat de dagen weer korter worden… Nog even dan gaat de zon onder achter de stal en dan is het voor mij niet meer te zien vanaf mijn stoeppie… Toen de zon achter de horizon verdwenen was werd het te koud om buiten te blijven zitten… Jammer…



Geen opmerkingen:

Een reactie posten