woensdag 9 december 2020

Grijs...

Volgens het weerbericht op de radio was het weer vandaag “grijs”... Ik vond dat maar een raar bericht... het weer voor morgen: grijs... We gaan... als ik het dus goed begrijp... het weer voortaan een kleur geven... ? Dus bij mist grijs.... bij zon geel... bij zwaar bewolkt donker grijs... bij sneeuw wit... bij vorst blauw neem ik aan ... en ik denk bij regen gewoon nat... Morgen wordt de ochtend dus grijs met na de middag kans op een beetje geel... Ben benieuwd... Wat ook grijs was vandaag was mijn tuin... alle kleur is inmiddels verdwenen na de paar nachten met lichte vorst... Wat is dat toch hard gegaan... in een paar nachten is de enige nog bloeiende Hortensia-bloem verkleurd van roze naar bruin... Ook de bladeren zijn van groen in pik donkergroen veranderd... en zullen er binnenkort afvallen... Nog meer kale struiken in mijn tuin... ik vind er niks meer aan...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten