dinsdag 1 december 2020

Mislukt...

Het is zo jammer dat mijn camera’tje het niet aan kan om goede foto’s te maken in het donker...  Er is zoveel moois te zien in de avond en nacht... zoals een paar nachten geleden toen alles bevroren was... Ook vanavond was het mooi buiten... ik zag de maan achter de wolken vandaan komen... met de weerschijn in de wetering... Een prachtig verstild plaatje... maar helaas... op mijn foto ziet het er veel anders uit... Zo donker als op de foto was het helemaal niet... ik kon namelijk de smienten in de wetering zien zwemmen... Jammer hoor... maar eigenlijk wel te verwachten van een fototoestel van 150 euro... met de stand op “auto”... Ik zal dus nooit “het perfecte plaatje”  maken... Dit toestel lijkt gewoon op mij... hoort bij mij... alleen op zijn best bij mooi weer...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten