dinsdag 22 december 2020

Plannen genoeg...

Er valt weinig meer te fotograferen rondom ons huis... althans geen bloemen en planten... Het is gewoon saai in de tuin... Wel heb ik... als ik zo door de tuin loop... weer volop ideeën voor het komende tuinseizoen... volgend jaar... maar dat is al over twee weken... Er moeten planten verpoot worden... struiken gerooid... en hagen veranderd worden... Ook wil ik een stuk tuin gaan afgraven... ik ga de strijd aan het komend jaar met de pispotjes... En dat alles om het tuinieren voor onze ruggen zo gemakkelijk mogelijk te maken... Manlief zou zeggen: asfalt erin... maar ik ben nu eenmaal een natuur-mens... en ik ga voor de vlinders en bijen... Plannen zat dus... maar eerst moet het gaan vriezen... wordt de grond lekker rul van.... Vandaag dus geen buitenfoto... maar eentje van binnen... van een glazen kerstbal... kerstlichtjes en een antieke schaal... 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten