dinsdag 8 december 2020

Rimpelloos...

Na een koude nacht hadden we vandaag best redelijk weer... De zon was wel niet te zien... maar doordat het windstil was voelde het niet koud aan... Vanmiddag ben ik dus heel de middag lekker buiten bezig geweest... De meeste éénjarige planten heb ik nu weggedaan... en het inmiddels afgevallen blad is ook weer opgeruimd... Toch moet er nog heel wat blad van bomen en struiken vallen... vooral de rozen staan nog volop in het blad en ook de klimhortensia is nog niet kaal... De blauwe regen schiet hard op... nog één of twee nachten met lichte vorst en dan is die ook kaal... Vanmiddag viel mijn oog... dacht ik... op een spinnenweb onder de brug met daarin een reuze spin... Bij het inzoomen van mijn fototoestel zag ik dat het gewoon wat takken in het water waren waar tussen een meerkoet zwom... Gelukkig maar...  Ook zie je op mijn foto dat het echt windstil was... de wetering was rimpelloos...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten