zaterdag 12 december 2020

Kerstboom...

Ik heb van mijn malus-appeltjesboom een kerstboom gemaakt... Gewoon door er twee tuinspots onder te zetten en de stekker in het stopcontact te steken... De honderden appeltjes fungeren als kerstballen... met echte levende vogels erin... In het donker is het een prachtig gezicht... maar het lukt me niet om daar een foto van te maken... geen goed materiaal... Het is nu alleen nog wachten op echte sneeuw... Het viel mij wel op dat er nog zoveel fladderende insecten in de weer zijn... die komen op de brandende tuinspots af... Ik zag veel kleine mini-vlindertjes... motten denk ik... maar ook vliegen en steekmuggen... De tuin is toch nog niet helemaal uitgestorven... en ook niet alle dieren zijn dus al in winterslaap... 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten