woensdag 18 maart 2020

Ophokplicht...

Weet je... eigenlijk ben ik wel een klein beetje blij met onze “ophokplicht”... Mijn agenda is blank... afspraken zijn geannuleerd... geen gedoe over wie de auto nodig heeft... en geen gevlieg van hot naar her... Ik kom eigenlijk een beetje tot rust... en ben al dagen lekker buiten in de tuin bezig... Ik doe klussen waar ik al een hele lange tijd niet meer aan toe gekomen was... De achtertuin is bijna zomer-klaar... morgen de laatste klusjes... En op een schone tafel hoort natuurlijk een bloeiend plantje... Rozemarijn heet het plantje en is een keukenkruid vooral gebruikt bij vleesgerechten... Rozemarijn staat symbool voor vriendschap en trouw... eeuwen geleden droegen vrouwen al bij hun huwelijk een krans van Rozemarijn in hun haar... Een grote zoemende hommel wist vanmiddag de Rozemarijn al te vinden..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten