vrijdag 27 maart 2020

Lente...

Het voelde vandaag een ietsie-pietsi lente-achting aan... hoewel de wind best wel stevig uit het noorden kwam... We hadden ons voorgenomen om vandaag een snipperdag te nemen... maar vanmiddag ben ik toch maar aan de schuur begonnen... Stilzitten en weten dat het ergens zo’n rommel is... is lastig voor mij... Je kon werkelijk geen stap lopen in de schuur... vanavond kon er gedanst worden... zoveel ruimte was er... Weer een klus geklaard... Morgen wordt het echt Lente... om 11.00 uur mogen de buurmeiden weer het weiland in...  gezellig hoor... Alleen deze keer zonder publiek vanwege het C-virus... Gelukkig kan ik vanuit mijn tuin de koeiendans zien... Ook de kersenbloesem geeft aan dat het Lente is... het boompje staat in een pot... maar heeft het erg moeilijk... Daarom zet ik hem volgende week in de vrije grond... waar bomen horen te staan... toch...?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten