donderdag 19 maart 2020

Kärcher-spieren...

Vergeleken met de voorgaande dagen vond ik het koud vandaag... Dat kwam door de noordenwind... Toch heb ik nog een paar uur in de tuin kunnen werken.. de laatste klusjes voor deze week zijn gedaan ... Mijn kärcher-spieren krijgen rust tot volgende week... Ik weet nu waar ze zitten... in mijn armen... nek... en schouders... De grootste klussen in de achtertuin zitten erop... op het opruimen van de schuur na dan... Morgen eerst ons huis maar eens op orde brengen... Op de foto mijn Skimmia die nu in bloei staat en volop bezocht wordt door insecten... Ik zou best wel na de bloei besjes aan de struik willen hebben... maar dan moet ik er een mannetje Skimmia bij zetten en daar heb ik geen plaats voor... De bloemen dienen nu als voedsel... speciaal voor de vroege insecten...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten