dinsdag 24 maart 2020

Geluk..

Gelukkig was de koude wind vandaag iets dragelijker... tijd dus voor nog een paar tuinklussen... Tot 16.00 uur zijn manlief en ik bezig geweest in de achtertuin... De zware klussen waren voor manlief... en de minder zware voor mij... zoals onkruid verwijderen... snoeiwerk en het bemesten van de rozen en de hortensia’s... Om 16.00 uur was het tijd om nog een uurtje van de zon te gaan genieten... Helaas is vanmiddag mijn grote originele Italiaanse damigiana... wijn- of gistfles gesneuveld... Ik had hem gekregen van lieve vrienden die hem meegebracht hadden uit Italië...  Jammer hoor... maar scherven brengen geluk... zegt men... en dat kunnen we in deze onzekere tijd best gebruiken... Al had ik liever gehad dat deze damigiana heel gebleven was....


2 opmerkingen:

  1. Zonder de ommanteling zijn ze behoorlijk kwetsbaar. Maar die lieve vrienden nemen er misschien nog wel eens een voor je mee!

    BeantwoordenVerwijderen