zaterdag 28 maart 2020

Opgehokt...

Ik vond het koud vandaag met die noordenwind... Ik vond het zelfs te koud om op mijn stoep te gaan staan om te kijken naar de buurmeiden... Die mochten vanmorgen voor het eerst dit jaar weer de wei in... nadat ze in de winter opgehokt waren...Maar vanuit ons badkamerraam was het ook goed te volgen...  Mooi om te zien hoe blij ze waren... huppelend... gekke sprongen makend... en de staarten in de lucht renden ze naar buiten... Vanmorgen mochten wij er niet bij zijn... maar buurman boer had dit jaar een camera op Jaapje 345 haar kop gebonden en zo konden wij toch “live” meegenieten... Vanavond was ook onze buurt “live”... om met elkaar via zo’n vergader-app een spelletje bingo te spelen... Met 50 buurtgenoten was het hartstikke gezellig en hilarisch... Je moet toch wat hé... als je opgehokt bent... Als dat voorbij is ga ook ik huppelend de straat op... denk ik...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten