woensdag 12 februari 2020

Terug...

Hé hé... eindelijk... aan het einde van de middag ging de wind liggen...  Een rare uitdrukking... maar het betekent dat er veel minder wind was dan de afgelopen vier dagen... Eindelijk rust...!  Dat dachten de vogels ook... na dagen van afwezigheid waren ze eindelijk weer terug in mijn tuin... en zo te zien hadden ze honger...  Gelukkig had ik net nog een vondst gedaan in mijn kelderkast... (die dus blijkt...nodig opgeruimd moet worden)... Ik vond nog een kerstbrood... uit één of ander kerstpakket... waar ik inmiddels iemand mee dood kon slaan... Zodra hij op de voederplank lag werd er al van gegeten... de mezen haalden de nootjes eraf... een roodborstje begon aan het brood... en de vinken aten op de grond de gemorste kruimels op... Wat heerlijk.. er is weer leven rondom ons huis... Aan de foto’s te zien moet ik hoognodig mijn ramen lappen... viel me op... gelukkig kan ik Ciara de schuld geven... en hoef ik niet te zeggen dat ramen lappen niet mijn favoriete bezigheid is...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten