maandag 3 februari 2020

Somber...

Het sombert nog steeds... ook in mijn hoofd... Ik had vandaag echt nergens zin in... ik hoorde de was roepen... de stofdoek lag te gillen... en de stofzuiger baalde... Ik heb net gedaan of ik ze niet hoorde... Een lieve vriendin bracht een reisboekje over een warm eiland... dat heb ik eerst eens zitten lezen... en terwijl ik het las kwam de zon even te voorschijn... Dat was voor mij HET teken...! Ik heb direct een hotel geboekt op dat mooie eiland... over 29 dagen vertrekken we... Vandaag een wat wazige foto van de Smienten in de wetering... helaas... maar ik had vandaag geen betere foto... Toch is nog goed te zien wat een mooie vogels die Smienten zijn... vooral de mannetjes  met die  mooie bruine... witte en zwarte veren...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten