maandag 20 januari 2020

Vreemde vogel...

Vandaag was het Blue Monday... de saaiste... vervelendste... deprimerendste maandag van het jaar... Ik heb er eigenlijk niets van gemerkt... Het was vandaag niet saai vond ik... niemand in mijn omgeving was vervelend... zelfs het weer niet... en ik was zeker niet depri... Afschaffen dus dat Blue Monday gedoe... alleen al de melding dat het vandaag de deprimerendste dag is... zorgt ervoor dat sommige mensen nog meer in de put gaan zitten... Op de foto een heel vreemde vogel... ik zou er een quiz van kunnen maken... dat jullie moeten raden... want wat is dit een gekke foto... Maar het beest is een doodgewone witte reiger... die mij recht aankeek... met zijn lange snavel precies voor zijn nek... ik vroeg mij af: zouden er al drie D fotocamera’s bestaan... zo ja... dan ga ik sparen...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten