zaterdag 18 januari 2020

Genieten...

Het was best een aardige zaterdag wat het weer betrof... Het was zowaar heel de dag droog... en de zon scheen regelmatig... Een ietsiepietsie voorjaar dus... Zelfs de dieren voelden het... ik zag in de polder spreeuwenzwermen... smientenzwermen... en zelfs de meeuwen zwermden... Allemaal hopten ze van kamp naar kamp op zoek naar iets eetbaars... Onze poes Fien ging zelfs naar buiten... een wonder... want die is... waar ik meestal ben... die wijkt niet van mijn zijde en ik was binnen... Het zonnetje trok haar gewoon naar buiten... Ze vond een klein streepje zon... uit de wind... en zat echt lekker te genieten.... Ik werd gewoon jaloers op haar... het plekje was helaas niet groot genoeg  om erbij te gaan zitten...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten