maandag 13 januari 2020

Geen halfwerk...

Wat kruipt daar door mijn struikgewas... het is... Gerard de tuinman... Die kwam de tuin eens flink onderhanden nemen... Er was behoorlijk wat achterstallig snoeiwerk... en dat was vandaag aan de beurt... Ik heb het altijd zelf gedaan dat snoeien... en als je het alle jaren bijhoudt is het een fluitje van een cent... Maar sinds ik het niet meer heb over mijn linker- en rechter heup en knie... maar over de goeie en slechte... mag de tuinman het doen... En bij sommige struiken moest er nu echt grof geschut bij gehaald worden... zoals een kettingzaag en snoeizaag... De snoeischaar kon het niet meer aan... En ik moet zeggen dat de tuin echt wel opknapt... Morgen komt hij de rozen snoeien... ook al is het nog veel te vroeg om dat te doen... Ik neem de gok... want om met een gedeeltelijk gesnoeide tuin te zitten is geen gezicht... Ik houd niet van half werk... het is nu alles of niets...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten