woensdag 31 juli 2019

Fien...

Vanavond samen met Fien naar de voorlopig laatste zonsondergang in Goudriaan zitten kijken... Vanaf morgen zitten we in Overijssel op een camping... en meestal zie je dan niet de zonsondergangen zoals ik gewend ben... Dus saampies nog even genieten op mijn stoeppie... alleen verdween de zon al snel achter een voorbij drijvende wolk... Fien wijkt op het ogenblik niet van mijn zijde... zij heeft al door dat we weg gaan... ze loopt de hele dag achter mij aan... Nou doet ze dat zo wie zo altijd al... waar ik ben... daar is Fien... maar nu heeft ze al dingen zien staan zoals de koelbox... en weet ze al hoe laat het is... Gelukkig wordt ze samen met Jansen en Saar tijdens onze afwezigheid goed verzorgd door een lieve buurvrouw...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten