vrijdag 26 juli 2019

Update Gemeente Molenlanden... 

Vandaag was het weer een binnenblijfdag voor mij... Gelukkig kon ik vanavond even een luchtje scheppen want door de buien in het zuiden van Nederland koelde het buiten iets af... Omdat onze Gemeente Molenlanden gisteren eindelijk de wal gemaaid had... ben ik daar even wezen kijken... Wat een puinzooi hebben ze er weer van gemaakt... Normaal werd de wal gemaaid met een bosmaaier... gisteren kwam er echter grof geschut... er werd gemaaid door een trekker... Helaas zijn ze de helft vergeten... en staan de brandnetels en zuring er nog steeds... en neemt het onkruid nog steeds een halve parkeerplaats in...  Wie maait er nou zo’n stukje wal met een trekker... ik snap er niks meer van... Manlief heeft dus de Gemeente Molenlanden verrast met een filmpje van deze bende... Gemeentewerk zal wel weer komen kijken... beloven dat het in orde komt... excuus aanbieden omdat ze het vergeten waren... en dan daarna niks meer doen... Want zo gaat het al jaren... Zo... even mijn frustratie weggeschreven... dat lucht op...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten