donderdag 25 juli 2019

Geen idee...

Ik heb geen idee waar ik vandaag over moet bloggen... Ik zat de hele dag binnen... met de gordijnen dicht... en de zonwering naar beneden... Ik heb dus de hele dag niets en niemand gezien... Vandaag was de warmste dag ooit in Nederland gemeten sinds 1705 toen Cruquius met zijn metingen begon... Het werd 40,7 graden in Gilze-Rijen... niet normaal dus... In huis wordt het ook steeds warmer... ondanks de verduisteringen... en ik heb erg meelij met die mensen die nu moeten werken... vooral diegenen die buiten bezig zijn... Op deze temperaturen zijn wij niet gebouwd met ons blanke velletje... Een foto heb ik dus ook niet gemaakt vandaag... gelukkig heb ik een groot archief... waar ik deze foto van mijn Hortensia vond... een jaar geleden... Nu ziet hij er zielig en verlept uit... ook hij kan niet tegen deze hitte...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten