dinsdag 10 juli 2018

Natuurverschijnsel...

Vanmiddag zag ik opeens allemaal kleine kringetjes in de sloot... Op het water ontstonden cirkels die in elkaar overliepen... best wel een mooi gezicht... Het leek wel of er iets uit de lucht viel... waardoor deze cirkeltjes op het water kwamen... Snel mijn fototoestel gepakt om dit verschijnsel vast te leggen... Helaas... toen ik buiten kwam was het al weer voorbij... Volgens Wikipedia is dit een natuurverschijnsel dat "regen" heet... en waren het regendruppels die de cirkels in het water maakten... Achteraf had ik het moeten weten... maar het was al zo lang geleden dat ik dit gezien had... Nu maar hopen dat dit natuurverschijnsel in de komende weken nog een keer te zien is... het was zo bijzonder om dit mee te maken... Op de foto die ik wel kon maken vanmiddag een pot met een Hortensia... Vorig jaar heb ik hem in deze pot gepoot met de gedachte dat hij eigenlijk in de volle grond hoort te staan omdat hij veel water nodig heeft... Nu is het de enigste Hortensia in mijn tuin die er schitterend bijstaat... omdat hij elke dag een gieter water krijgt... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten