donderdag 19 juli 2018

Gefrustreerd...

Ik ben behoorlijk gefrustreerd... ik word namelijk behoorlijk in de z**k genomen door een rups... Die zit in mijn Basilicumplant die in mijn keuken staat... en vreet dagelijks een paar blaadjes op... Telkens ligt er ook rupsepoep onder de plant op het aanrecht... hij zit er dus echt... Maar helaas... ik kan hem maar niet vinden... Ik heb inmiddels alle blaadjes al in mijn handen gehad.. ook de onderkant... ik heb de plant op zijn kop gehouden om de steeltjes te controleren... en ik heb hem al onder de kraan gehouden... maar de rups laat zich niet zien...  Maar poepen doet hij nog steeds... na een paar uur liggen er weer zwarte poepkorrels onder de plant... en nog behoorlijke grote ook... Het moet dus een best grote rups zijn...Ongelofelijk dat ik zo’n ienimini rups niet kan vinden en mij zo op de kast kan krijgen... maar ik zou het vervelend vinden als ik hem met de basilicum in stukjes zou hakken... eens wordt hij toch een mooie vlinder...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten