woensdag 25 juli 2018

Gezegdes...

Wat een heerlijke ochtend hadden we... Ik kon weer buiten zitten zonder te smelten... en nog wat achterstallige klusjes kunnen  doen voordat de zon weer te voorschijn kwam... De bloemen stonden te juichen na het verfrissende buitje regen neem ik aan... Na de middag heb ik me snel weer opgesloten in huis... ramen en deuren dicht... om de hitte buiten te houden... Gelukkig was er een spannende Tour de France rit op t.v. met prachtige natuurbeelden van de  Pyreneeën.... Ik heb na de regen weer met verbazing naar deze waterdruppels gekeken... druppeltjes voor het stof... een druppel op een gloeiende plaat... en ze lijken ook nog als twee druppels water op elkaar... Toch waren het niet de druppels die de emmer deed overlopen... daar waren het er te weinig voor...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten