maandag 23 juli 2018

Hart...

Verwacht deze week niet veel van mij... overdag kom ik niet buiten om foto’s te maken... dit is namelijk niet mijn weer... veel te warm...  Ik heb er echt last van... ben moe... heb pap in mijn benen... maagkrampen en hoofdpijn... Ik denk dat ik de komende dagen maar in de koffiecorner van de Albert Heyn ga zitten... en daar een boek ga lezen...  In heel veel tuinen bloeit nu de tuin-Hibiscus... de nationale bloem van Zuid-Korea. Hij heeft het wel naar zijn zin nu... hij houdt van veel zon want hij komt oorspronkelijk uit AziĆ«... Toch is hij winterhard... vandaar dat je deze plant in veel tuinen tegen komt... in verschillende kleuren... De mijne is wit... en door de zelfde tekening op elk bloemblaadje... vijf stuks... zorgen ze samen voor een prachtig roze/rood hart... Hier heeft de natuur weer goed over nagedacht...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten